icecooljp
Jan 2 2006, 03:18 PM
por favor,gostaria de comprar o Kit Lumenlab,mas como funciona o money order?Ja preenchi os cadastros,fiz o meu pedido e no final,recebi estes dados:Payment details for Invoice ID 07S4b9obfclD
Instructions: Please print this page and mail it with your payment for $187.19 USD to:
Lumenlab
Phoebus Station, PO Box 3508
Hampton, VA, USA
23663
Make check/money order payable to Lumenlab.
--------------------------------------------------------------------------------
If you are unable to print please write down the following information and include it with your payment.
Invoice ID: 07S4b9obfclD
Email: icecooljp@hotmail.com (include a second email address if possible)
Name: Marcio Santos
Total: $187.19 USD
--------------------------------------------------------------------------------
Shipping Address:
Marcio Santos
Chiba-Ken Mobara-Shi Hagiwara 2-66
Mobara-Shi, CH
297-0018, JAPAN
Mas nao sei como proceder ,tenho que fazer o pagto antes?Aonde?Ou pago depois que receber via e-mail?Valeu pela forca galera!!!
heretic
Jan 22 2006, 12:41 AM
puede hablar español ud. ?
shivers20
Jan 23 2006, 08:47 AM
Translation from Portuguese into English:
Please, I would like to purchase the Lumen Lab kit, how would I go about sending in the money order? I have already filled in all of the appropriate information/papers. I made my payment and I received this message:
Payment details for Invoice ID 07S4b9obfclD
Instructions: Please print this page and mail it with your payment for $187.19 USD to:
Lumenlab
Hampton, VA, USA
23663
Make check/money order payable to Lumenlab.
If you are unable to print please write down the following information and include it with your payment.
Translation from English into Portugese:
Primera coisa que faz e scriver o nome the compania Lumenlab na money order. A data e pagamento 187.19 Dollas . Poi a teu nome no Money order tambem e manda perdento. Manda para esta direcao.
Lumenlab
Hampton, VA, USA
23663
Screve esta informacao no papel, e para recordacao:
Shipping Address:
Marcio Santos
Chiba-Ken Mobara-Shi Hagiwara 2-66
Mobara-Shi, CH
297-0018, JAPAN
bunecocn05
Jul 14 2006, 10:05 PM
Vc tem que imprimir a pagina e enviar ela e $187.19 por correio para :
Lumenlab
Hampton, VA, USA
23663
OU
enviar $187.19 junto com um papel com isso escrito:
ai eles vão te envia o kit quando receberem
não recomendo vc fazer isso não pq o dinhero pode se perde no correio, acho melhor c pagar por caratão de credito ou Paypal. Alias cartão de credito e paypal eh indispensavel pra qualquer um que queira fazer compras internaconais na minha opinião . qualquer duvida meu msn : bunecocn05@hotmail.com
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.